Usługi administracji i zarządzania nieruchomościami
1.
Przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości (w tym projekty uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej).
2.
Prowadzenie fachowego doradztwa w zakresie zarządzania nieruchomością.
3.
Obsługa prawna Wspólnoty Mieszkaniowej
4.
Prowadzenie windykacji należności (upomnienia, wezwania do zapłaty, kierowanie pozwów o wydanie nakazu zapłaty na drogę postępowania sądowego, egzekucja należności Wspólnoty w trybie egzekucji komorniczej).
5.
Składanie okresowych, wymaganych przepisami prawa sprawozdań dotyczących nieruchomości wspólnej (Urząd Skarbowy, Urząd Statystyczny, itp.)
6.
Dostarczanie korespondencji do właścicieli lokali (zawiadomienia o podjętych uchwałach, rozliczenia kosztów zużycia mediów, roczne rozliczenia kosztów zarządu nieruchomością wspólną itp.)
7.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
8.
Nadzór nad ważnością i zlecaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa budowlanego przeglądów technicznych nieruchomości.
9.
Zawieranie w imieniu Wspólnoty umów ubezpieczeniowych budynków.
10.
Monitorowanie i rozliczanie kosztów zużycia mediów dostarczanych do lokali położonych w obrębie Wspólnoty Mieszkaniowej
11.
Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o własności lokali i innych przepisów.
12.
Czuwanie nad prawidłowością wykonywania umów z dostawcami mediów (Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Energetyka Szczecińska, firma świadcząca usługi w zakresie wywozu nieczystości itp.)