O firmie zarządzającej nieruchomościami Nowy Dom Szczecin
Pod szyldem Nowy Dom Szczecin na szczecińskim rynku nieruchomości prężnie działamy od 2000 roku. Zajmujemy się administracją i zarządzaniem nieruchomościami – mieszkaniami i apartamentami, a także obiektami komercyjno-biurowymi.
Jako doświadczeni i profesjonalni zarządcy jesteśmy zobowiązani do stosowania przepisów prawa oraz standardów zawodowych. Wszelkie czynności wykonujemy z należytą starannością i kierujemy się zasadą ochrony interesu Klientów. Możesz mieć pewność, że Twoje nieruchomości będą w dobrych rękach. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Kontrahentów.
Dlaczego warto nam zaufać?
Zastanawiasz się, dlaczego warto wybrać właśnie firmę Nowy Dom Szczecin do obsługi Twoich nieruchomości? Sprawdź, co nas wyróżnia:
- dysponujemy uprawnieniami państwowymi w zakresie zarządzania nieruchomościami (nadane przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast w Warszawie oraz przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarski Morskiej): Elżbiecie Lachowskiej –Licencja Nr 944, Paulinie Wołkowskiej – Licencja Nr 26936;
- nasi pracownicy dysponują uprawnieniami budowlanymi – dla branży budowlanej i sanitarnej;
- mamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla Zarządcy Nieruchomości w wysokości 50 000 euro (z możliwością rozszerzenia sumy gwarancyjnej do kwoty 250 000 euro);
- prowadzimy rozliczenia przy zastosowaniu nowoczesnych technik informatycznych, dzięki czemu możemy budżetować i monitorować każdą Wspólnotę w zakresie gospodarki finansowej i rozliczenia mediów;
- współpracujemy z rzetelnymi wykonawcami usług konserwacyjnych, elektrycznych, hydraulicznych, kominiarskich, dekarskich, oraz ogólnobudowlanych;
- w ramach umowy zapewniamy obsługę prawną w zakresie windykacji przedsądowej, pism przedsądowych, przygotowanie umów, porozumień, ugód pozasądowych a także konsultacji prawnych;
- oferujemy obsługę zarządcy budynku i administratora (minimum raz na miesiąc przeprowadzamy obchód nieruchomości).
Godziny otwarcia i dodatkowe informacje
Obsługujemy interesantów w godzinach:
- poniedziałek: 9.00 – 17.00,
- wtorek – czwartek: 10:00 – 16:00,
- piątek: nieczynne.
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego i mailowego – służymy fachową poradą!
Informujemy, że korzystamy ze wsparcia kancelarii mecenasa Kacpra Matlaka, który udziela nam bieżącej pomocy prawnej. Naszym Klientom oferujemy ustne porady prawne, a także obsługę windykacyjną członków Wspólnoty. Każda ze Wspólnot ma przypisanego zarządcę nieruchomości, księgowego i administratora.